Tordenblogg

Niflheim har gått hen og blitt nominert i Tordenbloggen, i kampen om ære, makt og rikdom! Eller konkurransen om Norges Beste Blogg om du vil.

Undertegnede levner seg mikroskopiske sjanser i sammendraget basert på tre prinsipper:

a) Jeg skriver ikke om noe viktig.

b) Jeg er gretten, og det synes litt for godt.

c) Jeg har bare blogget drøyt ett år (ok, tre da, om vi regner med Blogging.no)

Ikke rare valgflesket riktignok. Jeg kan bare love flere poster – kvantitet foran kvalitet. Likevel, det er en ære å bli invitert til et så fornemt selskap. Jeg tar gladelig rollen som den fulle og mindre eleverte onkelen som forsøker å drukne seg i punchbollen. En kulturelt utfordret vanskapning til dere alle sammen.

Jeg er mindre flink til å henge med i sfæren. Det kan ha en sammenheng med min gnistrende latskap, som brer seg over de fleste aspekt i livet mitt. Jeg vil gjerne peke ut et par favoritter blant de nominerte. Antakelig litt for få. Dessverre vil det ta altfor lang tid å gå igjennom hele listen av nominerte, men et par av dem finner du i lenkelisten min.

____________________________________________________

Edit 251108: Alas! Niflheim hadde ikke den helt universelle appellen og ble hektet av i første puljespillet. Vi er med andre ord fremdeles undergraund, med kredibilitet og integritet i orden – etter et litt for fristende møte med mainstreamen. Jeg vil takke alle som stemte på meg, og er ikke snauere enn at jeg siterer følgende fyndord:

Hjorthen:

Dette er den fulle og mindre eleverte onkelen som forsøker å drukne seg i punchbollen, en blogger som ihvertfall ikke skriver om noe viktig, og som er gretten, og lar det synes litt for godt. Dette er argumenter Niflheim publiserte for å få folk til å stemme bloggen videre fra kvalifiseringen, og hvem kan vel si nei til en slik sjarmoffensiv? Men Niflheim er faktisk en brillefin blogg skal jeg si dere, med særpreg og temavalg som ikke alltid er dagligdags i vår del av bloggsfæren. Den fortjener et større publikum.

Virvarr:

Jeg nominerte denne godgutten selv, og jeg håper at du besøker bloggen hans, leser og ikke minst- glor på illustrasjonene. Han har en del helt geniale politiske karikaturer (og noen utenlandske band har faktisk brukt et par som cover på cd’ne sine!), lange, krasse fraspark og anmeldelser av musikk og film jeg aldri har hørt om før. Jeg er ikke alltid enig med Fata. Jeg pleier å si at han er favoritt-trollet mitt, fordi han skriver ufine, søte og morsomme ting i kommentarfeltet mitt. Likevel – han er ikke egentlig noe troll. Besøk bloggen og nyt gatekunsten, tegningene og den sure stilen. For kom igjen – alle liker da en surpomp med stil?

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

Legg igjen en kommentar

